tisdag 27/1-09

t r ö t t !

idag är jag sjukt trött, fattar inte varför jag ´gick ju och la mig i skapligt tid igår? aja det är lugnt iallafall, är ju ledig imorn så får sova ut då. frågan är vad man ska hitta på istället för skolan? blir kanske en fylld baughette på johanssons till lunch, skulle vara för jävla gott iallafall :)

slutade 13.10 idag efter att jag och dannis haft våran idrottslektion. det gick faktiskt jätte bra och planeringen funkade perfekt! hoppas att gänget får träningsvärk imorn nu ;) haha. när jag kommit hem lagade jag lite lunch (nudlar, vad annars?) och sen gick jag ner till coop och köpte semlor till mig och mackan. det roliga är att mamma och pappa kom hem med ytterligare 4 semlor nyss, men jag klagar inte :D snart dags för middag sen börjar tv-kvällen vet ni!
jag och dannis snackade om att ha nå maraton ikväll/natt men får se hur det blir med det, är som sagt galet trött idag..

annars blire nog att kolla nåra the hills avsnitt i sängen innan jag somnar! inte helt fel det heller :)
nu ska jag käka lite middag, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0