tisdag 20/1-09

heeeeeeej där

skönt väder? nej. fy fan vad jag hatar att cykla när det snöar, finns inget värre! kan det inte bara bli mars/april nu så att våren kommer nån gång...

ska iallafall till västerås imorn och shoppa lite vårkläder för att få lite vårkänsla iallafall. jag vet, det är bara januari.. men jag orkar inte med mer kyla och snö. so sick of it. vi är ju lediga imorgon så då tänkte jag och dannis ta oss en tripp till vässan! vi ska till kunskapsgymnasiet och hälsa på lite också, och sen träffa olle ett tag. galet länge sen man såg honom :) seeeeen blire shoppa som aldrig förr, haha nejdå. måste väl ha lite pengar kvar att leva på resten av månaden också..

just nu sitter jag och försöker komma på undanflykter så att jag slipper fortsätta med min hemtenta. men den kommer tyvärr inte att skrivas av sig själv och eftersom att den ska vara inne imorn så är det nog bäst att jag gör klart den idag. har iallafall en kladdkaka i ugnen just nu som jag ska tröst-äta medans jag pluggar. hihi!

hörs senare!! pusssis



p.s haha tjena mandy :D det där va inte igår va? har så jävla dåligt med bilder, måste skaffa mig en digitalkamera fan!


Kommentarer
Postat av: mandy

hahahah hej. åh ny bild :)) snygg också ;)

2009-01-20 @ 15:20:04
URL: http://mandymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0