sovdags

hur kommer det sig att mormödrar och farmödrar är så bra på att laga mat? jag fattar inte.. och varje gång jag är hos nån av dem för att käka så äter jag alldeles för mycket och mår illa flera timmar efteråt. kan inte hjälpa det :) haha.
men det är iallafall vad jag har gjort idag. ätit, ätit och ätit ännu mera. kollade på en film med min mor och bror nyss också, riktigt bra norsk thriller. norska filmer brukar ju vara sådär annars, men den här hade dem faktiskt lyckats med!

men nu är det väl dags att sova antar jag. skola imorn, börjar 9.45 och slutar 11.50. fast det kan ni ju iförsig sig på schemat i det andra inlägget jag skrev idag..

så vi hörs, peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0