söndag 25/1-09

lördagskvällen blev lyckad. började halv 6 hemma hos jonna med 9 av tjejerna från sälen, ewe,anna och camilla :) vi käkade tacopaj och myste och lite senare blev det också tårta! vi hade jätte trevligt, verkligen :) sen vid 20.30 kom killarna och då blev det ös! runt kvart i 2 drog vi ner på stan, jag i 10 cm klack i slasket, och hamnade såklart på sala kebab... där var också resten av stan haha. kul ändå att man har ett ställe där alla träffas även om man inte vart på samma fest tidigare på kvällen. iallafall, så runt 3 började det snackas om efterfester hit och dit men det orkade jag inte med så då drog jag hem. låg väl i sängen halv 4 och somnade ganska fort skulle jag tro, haha.

så såg kvällen i princip ut!

nu ska jag snart iväg till amanda, vi ska ner till idrottshallen och kolla damernas innebandy match. dom ska ju försöka slå publikrekord idag på 500 pers, klart man lär dit och ställa upp då haha! sen drar vi nog vidare till amanda och chillar :)

här är nåra bilder jag snott av karro (hihi)  från igår:















kommer troligen läggas ut fler bilder senare!

nu ska jag dra till mandy, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0