söndag 18/1-09

hej guys!

det blev ännu en chill kväll igår. först åkte jag iväg till dannis en stund, vi satt på hennes rum och käkade popcorn bara. sen drog vi till akropolis där frida, moa, fia och malin satt och käkade. vi gjorde dom sällskap ett tag, sen drog jag frida och dannis hem till dannis igen och bakade en kladdkaka och käkade ännu mera popcorn. haha. vi kollade på en grymt bra film också, taken. bästa jag sett på länge faktiskt, så den rekommenderar jag till er som inte har sett den!

idag ska jag till mormor på middag. är hungrig redan nu och ska inte dit förrän om 2 timmar. hur ska de gå? tänkte lägga mig och kolla på gossip girl ett tag nu, eller det nya avsnittet av 90210. har inte bestämt mig riktigt än..



imorn äre skola igen. men det känns inte lika tungt som det brukar eftersom att vi de 3 kommande veckorna har drööömschemat! så underbart så det finns inte. tror fan jag ska lägga ut schemat här så att ni kan få se det och bli avundsjuka :) nej men så här är det va, att 3orna är i Tanzania i tre veckor och dom har tagit med sig några av våra lärare så deras lektioner är inställda.


inte helt fel att vara ledig på onsdagar :)

nej nu ska jag gå och blåsa håret, haha. men jag skriver igen lite senare! bye guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0