snart helg igen

hej hej. idag är jag trött. igen. fattar inte varför, verkar som jag blir tröttare ju mer jag sover? hmm

iallafall idag hade jag två korta lektioner bara så efter det tog jag och linn en sväng ner på stan. köpte ett hårband och lite naturgodis som jag har ätit upp för länge sen :) slog på tvn direkt när jag kom hem och började kolla på Rush hour 3, som gick på canal+. haha den var lite lagom att kolla på när man är såhär seg. nu gör jag ingenting, ska nog kolla lite the hills snart!

igår blev det inge bloggande som ni kanske har märkt.. men jag var iallafall ledig så började dagen med att sova läääänge. vid halv 1 gick jag upp och började städa mitt rum. vilket var ganska välbehövligt... rensade ur garderoben lite också. eller aa lite.. sen blev det lunch på stan med daniéla. en god baughette såklart! på kvällen drog jag dannis och frida till idrottshallen och kollade herrarnas innebandy match. lollo och niki kom också dit så vi satt där och snackade och hade kul :) vi blev rätt sugna på att lira innebandy när vi satt där, så vi har börjat fundera på att starta ett eget korpen lag! det skulle vara så sjukt otippat och kul :D hahhaha. får se hur det blir med det där.

ajaaa, imorn har jag egentligen bara 50 minuters matte så jag tror jag tar och skippar de och stannar hemma imorn. ska till tandläkarn klockan 1 också.. hatar! efter det kanske det blir en fika med jonna :) vi får se!

nu ska jag kolla the hills. så vi hörs, ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0