saturday

igår var jag hos mandy hela kvällen. jag linn jonna och amanda kollade på lets dance och hade det mysigt :) sen sov jag där eftersom mandys familj är i göteborg så hon skulle slippa sova själv! när vi vaknade gjorde vi oss iordning, käka toast och sen gick vi ner på stan. jag har beslutsångest om jag ska köpa en klocka eller inte... den e galet snygg men vet inte om den är värd priset. haha stora problem man har.. ska iallafall till västerås imorn med mamma, så pengar lär väl gå åt då ändå. illa :)



den stora frågan är: vad händer ikväll? jag har ingen aning. låter som de flesta ska på "hottan", väldigt roligt. så vi får se vad jag göra. kanske bara blir chillning med dannie d eller en spontan tripp till vässan!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0