onsdag 21/1-09

hejhej!

idag har jag som sagt varit ledig. kom hem från västerås för en stund sen och nu är jag galet trött och skulle behöva sova nån timme. blev iallafall en hel del shopping, haha. träffade olle och två av hans kompisar inne på strike, idioten satt och drack öl och skulle sen ha idrott.. ganska kul. sen träffade vi också en ensam bryan på stan, så det var också trevligt :)

jag köpte iallafall en ljus jeans jacka nu som jag ska ha i vår, och jag älskar den. kan inte vänta tills jag kan börja använda den :) ska till västerås på söndag igen men med mamma då, så då ska försöka tvinga henne att köpa mig ett par jeans. haha! stackarn

nu ska jag städa lite på mitt rum och skicka in tentan... sådär kul. see ya later, ciao!




saknar sommaren och värmen!
bilden tagen hos Josh på min födelsedag 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0