nanana

nu har jag gett upp tentan. har skrivit "klart" den. eller a, har iallafall gjort alla frågor sen fattas det säkert en hel del och skulle egentligen behöva fylla ut svaren lite men jag orkar inte. nu räcker det helt enkelt!

nu får jag läsa min SOLO och käka kladdkaka som belöning hiih :)

hittade min webcam tidigare idag också, haha den är så sjukt dålig. men jag prov-tog nåra bilder iallafall, kan visa nåt här men måste ju säga att det känns lite B med cam alltså.

ajaaaa, nu kommer väl mor och far hem snart så blir det middag. sen ska jag bara chilla fram till halv 20 då det blir SATC och efter det topmodel! får se om danny d kommer hit och kollar på det med mig, hennes mamma skulle tydligen ockupera tvn där hemma och inte får man väl missa topmodel?



(har faktiskt en tubtopp på mig, så säg inget annat.)

Kommentarer
Postat av: jonna

neeej mikkis, du är ju naken.

2009-01-20 @ 21:58:28
URL: http://jonna-s.blogspot.com
Postat av: mm

min cam är inte b. den är roooolig

2009-01-20 @ 22:33:30
URL: http://mandymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0