mmmmmmmmm

fan va bra the hills är! ligger i min säng och kollar på det, eller just nu laddar jag ner avsnitt 10 på säsong 4 så tog en paus och skriver här medans. grymt bra serie

idag har jag vart i idrottshallen och kollat på innebandy. tjejerna förlorade med 5-4 men det var sååå nära, jätte synd.. men publik rekordet slogs iallafall hörde jag, va typ 580 pers och kollade. inte illa :) sen drog jag och amanda och käkade kebab rulle och drack cola, hade vart sugen på cola hela jävla dagen så det var sjukt gott när man äntligen fick det haha :)

nej nu ska jag fortsätta kolla på the hills! skola imorn igen, tärt. men har sovmorgon och slutar tidigt så det är lugnt :)

gonatt män


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0