måndag 19/1-09

tjenna!

måste säga att den här skoldagen bara flög förbi, en timmes naturkunskap och 50 minuters svenska. inte så farligt alltså. när jag hade slutat cyklade jag ner på stan i snöovädret och kollade på en vårjacka på H&M som jag har spanat in. men är fortfarande osäker, tror nästan att jag ska satsa på en jeansjacka istället! ska iallafall till västerås på onsdag, så ska kolla om jag hittar nåt annat där innan jag bestämmer mig. oj nu vart det mycket snack om jacka, det var väl inte precis vad jag hade tänkt mig men haha!

nu ska jag ta tag i min hemtenta som ska vara inlämnad på onsdag. den är hemsk, alltså på riktigt. man fattar inte ens frågorna på den... så jag måste försöka koncentrera mig på den nu. senare ikväll är det ju sex and the city och lipstick jungle, så skulle vara skönt att ha pluggningen klar tills dess.

hörs later, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0