lördag 24/1-09

godmorgon, typ

underbart med lördag! sov till halv 1 ungefär och det var så otroligt skönt. även fast jag haft en chill vecka i skolan så var jag helt slut igår kväll och behövde sova ut.

Ikväll blir det middag + party alltså, längtar redan! halv 6 ska vi vara hos jonna, så just nu sitter jag och planerar vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha håret osv nivet haha.. lutar åt en svart miniklänning, svarta nylonstrumpbyxor och lila klackar men vi får se hinner säkert ändra mig några gånger under dagen!


vad jag ska göra fram tills dess vet jag inte. blir nog bara att ta det lugnt och tagga tills det är dags att göra iordning sig!




Josh, Jonna "födelsedagsbarnet", Jag och Tim i somras


måste bara berätta hur sjukt avundsjuk jag va på alla som va på chris brown igår.. fick nåra samtal från casey och lisa som var där så vi fick iallafall höra lite av honom live, även om man mest hörde publiken, hehe. men kan tänka mig att det var galet bra iallafall..

ajaaa, uppdaterar kanske lite senare igen. tjaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0