lipstick jungle

nu har jag kollat klart på mina program för kvällen. :) underbart att sex and the city visas om från början igen klockan halv åtta varje vardag, skönt att ta en paus i pluggandet och kolla på det istället! sen har ju den nya serien lipstick jungle börjat på 3an på måndagar också, riktigt bra serie faktiskt. har redan sett den första säsongen eftersom den gick på canal+ förut, men jag ser den gärna igen. haha, jag och mina serier...





det blev iallafall lite gjort på tentan idag också.. även fast det gick väldigt segt frammåt. har ändå lite kvar att göra, men det tar vi imorn. slutar 13.10 då, så har hela eftermiddagen på mig att göra klart den. eller först ska jag och dannis ta oss i kragen och åka och sola när vi slutat. vi har sagt att vi ska göra det 100 gånger nu den senaste tiden man har aldrig blivit av. så imorn blir det solning, pluggning och självklart lite tv för min del!

nu ska jag ta och sova faktiskt. ciao! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0