im back

okey. nu har jag inte skrivit i min blogg på över en månad, haha well done. men det har hänt en hel del den senaste tiden, både bra saker och något sämre saker. men jag väljer att glömma det som varit och se frammåt och hoppas på att 2009 kommer att bli ett år fyllt med upplevelser. har iallafall en hel del planer för året och det ser ganska lovande ut :)

det som hänt på senaste tiden är väl att jag, mina tjejer och resten av sala packade ner våra skidkläder och partykläder och åkte iväg till Sälen över nyår. det var galet. kan inte beskriva det med några andra ord för det var exakt vad veckan var.
finns säkert 100000 bilder därifrån, de flesta hittar man på facebook men ska lägga ut några här ändå för bloggen ser mycket roligare ut då, eller hur?;) haha.

när jag kom hem från sälen var det nästan dags att börja skolan igen, och nu rullar bara veckorna på. går otroligt fort och det känns bra eftersom att det enda jag gör just nu är att gå omkring och längta efter sommaren och min 18årsdag, fy fan vad det ska bli härligt att fylla 18! tyvär är det ju 5 månader tills dess, men ska se till så att dessa månader går fort genom att ha kul och skratta mig igenom dem :)

men ikväll är det lördag. vad jag ska göra ikväll är ännu oklart, men ska väl bege mig till min daniéla snart så får vi se vart vi tar vägen lite senare. skulle va kul att parta lite, men blir det inte så så är det lugnt eftersom att jonna har sin 18års fest nästa helg och den kommer bli något alldeles extra med tanke på vad hon ska få av oss tjejer i present ;) hihi.

så, här kommer lite bilder från Sälen 08/09:











































nästa år igen va, tjejer?




Kommentarer
Postat av: -

jaaaa lätt! mem minus johanna. haha

2009-01-19 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0