shulululu

ny vecka igen, fan så fort det går!

ska börja med att berätta lite om vad jag gjorde igår. jag och mamma åkte till västerås och shoppade lite! jag köpte ett par klorblekta jeans (skitsnygga i vår), ett långt vitt linne med knappar, en svart frans-väst och ett par spetsleggings. gud så mycket fint det finns i affärerna nu till våren, man skulle kunna gå där i flera dagar och ändå hitta nya saker hela tiden. tänk om man vore miljonär.....
vi åt på spicy också och det var lika gott som vanligt :) när vi kom hem tog jag först en snabb dusch sen drog jag till idrottshallen och kollade salas damer när dom spelare träningsmatch mot heby. verkade inte va så seriöst så vi blev inte kvar så länge, men det var kul att träffa lite tjejer iallafall! efter det drog vi hem till amanda och kollade massa vänner avsnitt från säsong 1. bäääääääääääääästa! har troligen sett alla avsnitt minst 100 ggr men tröttnar aldrig, aldrig. så såg min söndag ut iallafall.

idag hade jag två korta lektioner så slutade vid 12. har nu hunnit hem och ätit lite lunch och ska precis börja plugga till spanska provet vi har imorn.. tusentals glosor + presens konjunktiv, lockar inte precis. tur att jag har lite lakrits som jag kan käka medans, hih :D blir nog bara plugg idag och sen självklart SATC och lipstick jungle ikväll!

nej nu kan jag inte komma undan längre, voy a estudiar español ahora. hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0