idol!

dom säger att årets startfält i idol är bästa nånsin, och man måste ju bara hålla med. jag tycker att killarna i år är helt sjukt duktiga, men jag har fastnat för Lars. det är nåt speciellt med honom, så jävla skum men ändå härlig. riktigt duktig på att sjunga är han!





idag har jag bara varit hemma. har haft ont i halsen i en vecka nu och de vägrar bli nå bättre, hade en ovärd dag i skolan så bestämde mig för att vara hemma och ta det lugnt istället. jag har haft jätte tråkigt faktiskt. men imorn ska jag till skolan och träffa alla tjejer igen, skönt :)

imorn kanske vi avbokar stugan som vi bokade idag också. ca en timme efter att vi bokat hittar frida en annan sida med mycket fräschare stugor, så vi funderar på att ta nån av dom istället. vi får se, båda ligger i centrum iallafall men känns ju roligare att bo i en fräsch stuga..

nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på utröstningen, sen blir det sova. sjukt trött även fast jag nästan sov till 12 idag. har väl att göra med halsen antar jag. men vi hörs imorn, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0