helgen

jag kände att det var dags för en chill helg, och det var precis vad det blev. jag har chillat heeela helgen, mesta av tiden tillsammans med min mandy :)

i fredags kollade vi idol och sen på Mirrors. jag färgade hennes hår också, och det blev så jävla bra! jag va lite för grym på det tror jag:) 

igår bastade vi, käkade tacos, lirade 500 och bakade kladdkaka! för chill.

sen vare söndag då. idag har jag vart med eric typ hela dagen. promenad först, sen kollade vi på Brudens bästa man. ganska bra film faktiskt :) sen har jag kollat på Gossip Girl (<3) och pluggat lite spanska. nästa sak på planeringen är att kolla på "I hennes skor", söndagsfilmen på 3an. har sett den förut men den är värd att se igen och eftersom att jag inte har nåt bättre för mig så passar det ju bra. sen äre sovdags och helgen är slut igen..

den här veckan ska projektet vara inlämnat, tror nog att vi alla har panik. så det blir massa plugg den här veckan, tyvärr. ett spanska prov ska jag också hinna med. puh

so long, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0