chill fredag

helg igen, nice

fredag alltså. skön dag i skolan faktiskt, sen ner på stan med mamma och fixade lite.
jag åkte en sväng till lärkan och solade också, känner mig så blek på hösten. usch

nu sitter jag iallafall i soffan med nya datan (den andra tappade jag ju i golvet..) och har precis kollat klart på idol.
eller a, väntar på att utröstningen ska börja. sen ska jag fan sova, förkyld och ont i huvet idag så ska försöka sova bort det inatt.

imorn blir det antingen party i heby eller Sverige-Portugal på råsunda :) skulle gärna hinna med båda men det är tyvärr omöjligt.. men helt seriöst, vem vill inte se christiano live?;)

tare lungt mates, tja

Kommentarer
Postat av: A

jag valde dig av alllllla. känn dig speciell hörru;)

2008-10-11 @ 00:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0