tja

hejhejhej

idag är jag seg. som fan. blev fest hos rasmus igår med lite sköna personer! temat var Sport, lättklätt vilket var ganska uppskattat av killarna tror jag? ;) haha. jag och danny var iallafall cheerleaders, skitsnygga. sen hade vi också tennisspelare, boxare, brottare, simmare osv. med tanke på att alla såg förjävliga ut så bestämde vi att några bilder absolut inte skulle komma upp på varken blogg eller facebook, tyvärr. haha! men det blev en väldigt rolig kväll, kul att du fixade rasmus:)

idag har jag bara chillat hela dagen. ska vara med amanda senare tror jag och chilla vidare :) blir nog nån film och sådär skulle jag tro.

hörs, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0