heeelg

hejhej

vaknade vid 12 idag, fan så skönt att få sova ut! har bara klätt på mig och suttit vid datorn sen dess.

ska väl ta och fixa iordning mig lite och sen ner på stan och fixa en present till dannny d som äntligen fyller 17 år idag, haha ett halv år efter mig ;) tärt? aja, nu äre bara ett år kvar till 18 gumman :D grattis <33

ska till henne och fika sen efter stan. och sen efter det fort hem och sen iväg till mormor och morfar på middag vid halv 18. sen hinner jag bara äta där lite snabbt och sen tillbaks till stan igen. vi ska lite tjejer hem till Malin eftersom typ alla förutom jag fyller år i november/december så ska vi passa på att fira alla ikväll. + att Malin nyligen har flyttat så det blir lite inflyttningsfest också :P hehe.

många planer idag alltså, vet inte hur jag ska hinna med allt men jag borde väl börja göra iordning mig nu iallafall.

så vi hörs, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0