valborg

image32
(victor med dannis sko i uppsala , klacken hade lossnat;), (tjena linda, linn i bakgrunden. hih:)

så var valborg över. dagen började väldigt bra, gratis tågresa till uppsala sen chilla där med massa folk. riktigt kul vare faktiskt. sen kommer man till sala och kvällen blir förstås en besvikelse. som vanligt, för höga förväntningar kanske, jag vet inte..

jag hann inte uppdatera igår eftersom jag var borta i princip hela dagen, och idag har jag inte heller varit hemma så det har varit lite dåligt med inlägg nu ett tag. ska inte upprepas!

idag har jag varit hos amanda och hjälpt henne att färga håret. :) trevligt vare även fast man har skapligt ont i ryggen nu så var det värt de!

nu är jag sjukt trött, ska nog sova snart. sen ska familjen ta en tur till västerås imorn. får se om jag pallar följa med, skulle vara skönt att få sova riktigt länge =)

see yaa

image31

såhär såg man väl ut hela dagen


Kommentarer
Postat av: remember me? ;)

dyngfräscht!

2008-05-10 @ 01:04:19
URL: http://linkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0