soooooooool

helt underbart väder idag. har suttit ute i solen på alla raster och bara softat :) det bästa är ju att det ska bli ännu varmare och finare i helgen, jag tror jag dör:D då åker alla sommarkläder fram alltså. skulle behöva nya sommarskor fan, får åka och köpa nåra snygga i helgen eller nå :)

idag vare fan rätt chill i skolan. först en timmes projekt där tiden bara flög iväg, jag och lova satt och skrev sammanfattningen till vårat projekt så nu är det nästan klart. det enda som fattas nu är ett sammandrag på engelska, och grejen är ju att inlämningen är på tisdag och vi har inga lektioner imorn. så hur vi ska hinna göra sammandraget har jag ingen aning om, man vill ju inte precis plugga i helgen..
sen hade vi iallafall estetiskt val, dans alltså, elin och lollo hade egen lektion idag så det vart massage. sjukt skönt! och efter det vare spanska, sen projekt igen. så dagen har gått riktigt fort.

imorn har vi inga lektioner som sagt, ska på nån föreläsning i biografen. temat är Kina, så vi ska tydligen stå på torget 100 elever och göra Qui Gong också? skumt? sen fika :) jag klagar väl inte!

jag hade ju bestämt att jag skulle träna idag, men så kommer mamma hem och säger att hon har ont i huvet.. och jag känner inte för att åka själv så, det blir ännu en kväll i soffan. rätt nice det med ;P

förresten, så måste jag ju bara berätta hur sjukt glad jag var igår kväll när bajen vann mot djurgårn me 2-0!! helt sjukt alltså, äntligen är måltorkan slut och jag hoppas att charlie davies kommer igång riktigt nu. blir resa till söder på måndag och kolla, längtar redan :)


Kommentarer
Postat av: Olle

Vem ska du dit med då?

2008-05-10 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0