söndag igen

så vare söndag igen. jag gillar inte söndagar, går bara och tänker "åh nej, imorn äre skola igen" hela dagen. ganska tärt faktiskt

men den här söndagen har vart rätt soft. vaknade vid kvart över 11, då gick jag upp och åt frukost i solen. sen satt jag väl i solen ett tag och kollade på pappa när han arbetade i trädgården :) haha och han hade glömt smörja in sig med solskyddsfaktor så nu är han heeeelt röd på ryggen, stackarn

sen ringde iallafall Linn vid halv 5 och frågade om jag skulle med och kolla på damlags matchen, så jag hängde med henne dit och där träffade vi också amanda, jonna och malin så vi satt där och chillade ett tag. tyvärr förlorade sala matchen, men det var kul att träffa tjejerna lite :)

nu har jag precis käkat middag och kollat på one tree hill, top model nu sen ska jag bara softa i soffan hela kvällen. skönt som fan!

image35

back to school imorn, känns sådär när man vet att brorsan är ledig måndag,tisdag. orka
härli klass va?:D hah

ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

en kille??:O skönaste!

2008-05-11 @ 22:41:33
URL: http://linkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0