slut på helgen

hej igen :)

nu har jag ätit, kollat på matchen och pratat i telefonen hela kvällen. matchen blev iallafall 0-0, inte mkt att säga om den mer än att ifk spelade jävligt fult och att domarn troligen va blind? ett poäng till oss ialf, helt okey även fast vi skulle behövt en 3a.

nästa match e ju då mot djurgården, har lite funderingar på att åka dit. men vi får se hur det blir med det. :)

nu är iallafall den här helgen snart slut och jag skulle kunna gråta över det. usch, jag orkar inte tillbaks till skolan igen, känns för tungt nu asså.. bra väder skulle ju pigga upp det lite iallafall så jag hoppas på de i veckan!

nej nu ska jag fortsätta kolla på vänner. jag äääälskar vänner, kan alla avsnitten utan till men det är ändå lika roligt att kolla på dom varje gång! =) så vi hörs väl imorgon antar jag, PUSS

image34

Kommentarer
Postat av: jeppaw

vänner

2008-05-05 @ 19:19:20
URL: http://thefalloftroy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0