(skulle ha lagt upp det här inlägget igår kväll, men datorn dog så det kommer nu, hah)

tja :)

jag är på jävligt bra humör idag, tror det beror på det underbara vädret:)

vaknade väl vid 12 och gick direkt ut i solen och chillade ett tag. sen gick jag in och fixade mig, duscha och så och sen vare ju derby match i stan. Sala FF:s juniorer mot Norrby SK. var fett med folk där och kollade så det var riktigt trevligt :) vi köpte glass och satt där i solen och bara njöt. matchen slutade i varje fall 3-0 till Sala, duktigt :) sen cyklade jag och dannis vidare ner mot stan och till parken. satt där och chillade ett tag sen splitta vi åt varsitt håll. hehe

nu sitter jag ute i trädgårdsmöblerna med laptopen, fortfarande varmt och skönt ute så man vill verkligen inte gå in alltså. pappa står och grillar fläskfiléer och det luktar för gott! :D börjar bli riktigt hungrig nu

igår kväll var vi iallafall nåra stycken hemma hos palle nästan hela kvällen. jätte mysigt hade vi :) vi grillade och så, fast det tog väl ett tag för oss att förstå hur grillen fungerade och sådär men tillslut (vid ungefär halv9) så var allt kött grillat och vid det laget va vi alla sjukt hungriga, speciellt krister (haha). så vi satt där ute på altan och pratade fram till 11, halv 12 då det var dags att röra sig mot stan. eller aa, hemmåt i allafall. så en riktigt trevlig kväll blev det iallafall tack för den :) (om man bortser från fridas volt på studsmattan som inte gick precis som hon hade tänkt sig hihi;)

Men lär äta nu, kommer nog en update senare! ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0