rugby (haha)

hej igen!

lunch nu. har precis haft idrott. vi lira rugby, haha! fan va king jag va asså. helt seriöst :) synd bara att vi var utomhus och att ja hade glömt ta medicinen imorse, svårt som fan att andas nu menmen. går väl över snart!

börjar om 20 min, då har vi engelska. eller vi ska få förbereda presentationen till imorn, kan behövas. kan inte allt jag ska säga än, men det fixar vi ikväll mellan pauserna i gossip girl och desperate housewives :D YES, äntligen säsongsstart för GG igen =) perfect! 20.00 på 5an ikväll, som om inte alla redan visste de :)

slutar iallafall tidigt idag eftersom vi inte har matte längre, så skönt. hem och sova då!

nu ska jag chilla lite till, tja!


Kommentarer
Postat av: amanda

haha vad är tidigt? jag slutade 12 som vanligt dåå:)

2008-05-20 @ 17:32:55
URL: http://mandymandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0