pluggar

usch, så var sommarvärmen borta igen. frös verkligen imorse när jag cyklade till skolan, inte kul när man hade börjat vänja sig vid att gå runt i shorts och linne. menmen, den kommer väl förhoppningsvis tillbaka snart igen :)

sitter och lyssnar på radio just nu, hammarby-gefle va. gefle fick straff i första halvlek och vi en man utvisad. men charlie davies gjorde nyss 1-1 , så jävla nice:D han är verkligen på g nu, på tiden asså. underbart!

slutade 1 timme och 30 minuter tidigare idag, inte helt fel! kommer göra det imorn också, skapligt skönt alltså. :) men det jämnar väl egentligen ut sig eftersom att dom har lagt nationella i matte på våran sovmorgon imorn.. men men, slutar hellre tidigare än börjare senare så det är helt okey för mig! är lite nervös för provet fan, håll tummarna för mig!

nu måste jag fortsätta plugga, eller aa hinner väl inte nu innan cashmere mafia. så får bli en timme efter det. har ju en hel del att plugga just nu.. geografi, engelska och matte då. vi hörs kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0