hejhejhejhejhej!1

kom precis hem från lärkan. var och kollade på brorsans match klockan 11, snäll syster som jag är :) han ville att jag skulle komma och kolla och jag tänkte att varför inte, annars sover jag bara bort dagen. och det är ju så underbart väder nu igen, bara stekte på armarna när vi satt där i gräset. för nice! sen vann dom ju med 4-1 (även den här matchen var mot surahammar) och brushan gjorde faktiskt 2 mål. bra jobbat! hi hi

nu är jag hemma och softar igen. ska nog sätta mig i solen ett tag men det verkar som att det kommer mer och mer moln så får väl se om jag hinner ut nånting.

tänkte ju som sagt åka till stockholm idag och se bajen men det blev inte så, tyvärr. skulle vart ett trevligt slut på det här korta lovet. men matchen går ju iallafall på tv så det känns helt okey, ska nog åka på hammarby - gefle istället!

nej, nu ska jag ta nåt att äta och sen ut ett tag! ses, puss =)))9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0