fredag; västerås

hejhej! läget?

gick upp för en halvtimme sen typ. sitter och äter frukost nu och kollar på lite bloggar :) skönt att bara ta det lungt på morgonen. men ska iallafall åka till västerås med min familj om en timme ungefär så måste väl börja göra mig iordning snart. vet inte riktigt vad vi ska göra där, men har ändå inget att göra så kan lika gärna hänga med :)

känns helskumt att vara ledig så många dagar, känns som söndag idag eller nåt. men fööör skönt att man har hela helgen framför sig! och helgen den blir nog rätt lugn, jag är iallafall inte sugen på att gå ut nånting just nu, får väl se om det hinner ändras.

men jag lär gå och fixa till mig lite nu

uppdaterar senare igen när jag kommer hem! ha en bra dag, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0