för skönt med helg!

hejhej! äntligen helg igen :)
kan inte riktigt bestämma mig för om veckan har gått fort eller sakta.. men skönt att den är över iallafall.
matte nationella, geografi prov, engelska, spanska nationella x 2. japp det är lite av det vi har hunnit med den här veckan. plus inlämning av projektet! såååå skönt att det snart är över. bara redovisningen kvar nästa vecka, sen är det slut. är så sjukt trött på det nu, asså verkligen

har inte skrivit på länge, jag vet. riktigt dåligt.. men har vart väldigt upptagen den här veckan. faktiskt.

och det fortsätter att ramla in bra artister till PL, helt sjukt va kul det ska bli! =) 

iallafall, helgen är än så länge oplanerad. tror den blir väldigt lugn, skulle vara skönt att bara chilla hemma faktiskt. har varit trött den här veckan så en lugn helg skulle va nice.

jag ska duscha nu tänkte jag. kanske skriver igen lite senare! HEY

image36

snyggingar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah orka bilden ;O

2008-05-16 @ 19:52:38
URL: http://mandymandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0