fel på bloggen?

hejsan!

kunde inte skriva nåt igår, gick inte att logga in. hände det bara mig?

men iallafall så nu äre helg igen! sjukt så fort veckorna går. snart lov, asså verkligen snart. kan inte fatta det:)

idag ska jag käka pizza med daniéla och sen chilla lite:) ska bli mysigt och jag är hur sugen som helst på pizza?! har inte ätit det på jätte länge faktiskt så känner att det är dags för en ikväll. sen blire väl antagligen massa godis också, om jag känner dannis rätt ;) hiih

skippade iallafall idrotten idag, träningvärk sen igår. (japp, var faktiskt och tränade). så jag pallade inte va med och drog hem istället. dom håller ju på och spelar amerikansk fotboll fortfarande, och det ser ut att bli regn. ej avundsjuk:)

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0