derby!

tjenna!

glömde bort att uppdatera igår, men hände väl inget speciellt alls. var sjukt trött så sov typ hela eftermiddagen och sen kollade jag såklart på ugly betty och desperate housewives :)

skolan idag då, nationella i matte på morgonen så vi missade våran sovmorgon.. känns sådär, men vi fick iallafall igen den timmen när vi slapp matte lektionen som vi skulle haft som sista lektion idag. så det var värt! annars hade jag fortfarande suttit i skolan, usch:) men iallafall så tycker jag att provet gick skapligt bra! nåra grejer hade man ju helt glömt bort men det mesta kunde jag faktiskt. sen är väl den svåra delen torsdag nästa vecka, blir nog värre då haha.

så, ikväll är det ju som alla vet derby mellan hammarby och djurgården! så det är väl vad jag ska göra den här kvällen. kolla på matchen alltså:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0