betty&desperate hemmafruar

tisdag, med nationella i matte och tennis på idotten.
matten; gick väl okey, satsar inte så högt ändå. :)
tennis: haha, vad säger man.. frida lira med en hand eftersom hon var tvungen att skydda sina tänder med den andra. vilket gjorde att elin fick springa dubbelt så mkt stackarn. och dannis sköt väl åt helvete hela tiden, älskling då:) jag va ju king, såklart.

sen fick ja lite besök efter skolan, trevligt :) och nu sitter jag och ska kolla på ugly betty och desperate housewives. kanon kväll! lär plugga lite geografi sen också, mindre kul. menmen

seeya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

daniela är ju tennisproffs! jag antar att hon kanske har råkat glömma att berätta om den gången hon sköt robert på näsan så att han började blöda näsblod? just ja, jag kanske borde nämna att dom var i samma lag...

2008-05-13 @ 23:06:23
URL: http://hannawiksteen.blogg.se
Postat av: elin:D

hahah exakt;)

2008-05-18 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0