tjenna!

what's up?

idag sov vi länge och gick sedan ner till verona och käkade lite.
när jag kom hem hann jag bara duscha sen ringde mormor och frågade om jag ville med henne och morfar till måns-ols och äta, och jag tänkte varför inte? även fast jag var hur mätt som helst efter pizzan. :)

sen kom pappa och marcus hem igen idag också, och självklart hade dom vunnit hela cupen!
lite synd att man inte va där och såg nån match, menmen grattis till sala ff p95 iallafall =)

nu ska jag bara chilla och kolla på EM finalen såklart. tippar på att spanien vinner, har dock lite svårt för att säga ett fast resultat. 2-0? 2-1? ska bli kul att se, två riktigt bra lag iallafall.
sen blire en tidig kväll eftersom att jag måste upp senast 06.00 imorn. döda mig

ciao_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0