skolan

tjenare

sitter i skolan just nu. har en riktigt ovärd geografi lektion utan lärare och allt. verkar som att hälften av klassen har tagit sovmorgon också, fan tänkte jag inte på det för?

idrott snart iallafall, ingen aning om vad vi ska göra men vi är iallafall klara med orienteringen för iår (tack gode gud) så det slipper jag iallafall idag. wie

slutar väl lite före 14 idag, så då ska jag försöka hinna hem och sola innan solen går i moln som den gjorde igår, riktigt ovärt. underbara väder vi har alltså, och det ska fortsätta heeela veckan! upp emot 30 grader till helgen igen, jag dör av lycka :) blir väl månsan hela helgen isåfall, fett.

imorn tar iallafall min kusin studenten så ska ner på stan vid halv 18 och kolla på tåget runt torget. sen hem till honom i Ransta och käka m.m. ska väl bli rätt kul faktiskt. men det kommer bli sjukt varmt att stå där på torget med tanke på att det kommer vara hundratals människor där..

lär dra nu, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0