sista skoldagen

japp nu var den gjord också. eller aa, slutade väl för nåra timmar sen men.
började 9.45, då satt alla i en ring och man fick tipsa om böcker att läsa under sommaren om man ville.
efter det vare avslutningslunch, och sedan chill idrott. satt mest ute i gräset och väntade på att klockan skulle gå.
slutade väl vid 12.15 :) as skönt

nu sitter jag i soffan med thevoice på på tvn, sköna låtar. Usher - movin mountains at the moment, riktigt bra låt faktiskt.
ska ut på stan sedan och fika lite. sen kolla på 9ornas skolavslutning i kyrkan. :)

Sverige - Grekland ikväll också. har tippat 1-0 till Grekland, tyvärr. det är smart för kolla, om sverige skulle förlora så blir jag ändå glad eftersom att jag har vunnit pengar ;) men såklart, så ska jag heja som fan på Sverige! vart man ska kolla matchen är ännu oklart, kan bli hos jakobsson, kan bli hemma. vi får se!

ska ta nåt att käka nu.
håll tummarna sverigeeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0