någon gång e jag din jakt trofé som du övergav

ååååååååh sitter och lyssnar på håkan just nu. sitter och tänker på att jag kunde ha sett han live, IDAG. det gör mig ledsen. typ

du säger att du är stark
att du har vart igenom det här förut
du kommer fortsätta, finns inte mycket mer att säga nu
ni två hör hemma i ett rum med inga andra
om jag var 10 år yngre
skulle jag inte behöva dig längre


för en lång lång tid, är den inte lite för bra?

iallafall, idag åkte jag och amanda till västerås 11.10. där shoppade vi hela dagen, chill :)
sen har jag bara kollat på tv och film hela kvällen. ska nog sova snart och vänta på att eric kommer in smygandes, men det blir nog inte än på några timmar skulle jag tro.

imorn blire nog bara chill hemma, ska ju upp och jobba på måndag. USCH, är van vid att sova till 12 om dagarna  men det äre slut med nu. iallafall den här veckan som kommer. men det ska jag väl klara? är ju värt pengarna man får i slutet av månaden så det där kirrar jag.

nu ska jag fortsätta att sjunga med håkan, så hörs vi imorn eller nåt. godnattttt everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0