midsommar 08

tjenna!

det var verkligen hur kul som helst i västerås med alla sköningar som va där! synd bara att folk däcka innan 12.. hih
helt sjukt fint hus josh hade, och man kan ju inte säga att vi sov dåligt i hans hästens sängar?;) lite avundsjuk e man väl.
kort sammanfattning av kvällen/natten: tåg 15.10, buss till tidö/lindö, packa upp, börja dricka, fixade mat, grillade, badade i mälaren, sen in i jacuzzin, vattenpipan, tårta (min födelsedag you know), drack mer och mer, folk däckade och sen sov vi ändå rätt tidigt, gick upp vid 6-6.30 och städade, duschade m.m. sen hem igen till Sala med buss!

sen vare bara att sova nåra timmar när man kom hem. duschade och fixade mig lite, sen kom mormor&morfar och farmor&farfar och firade mig och käkade osv. sen vare bara att tagga om igen, iväg till frida på förfest och sen till faltin på fest! fett me folk där, men eftersom jag va så trött efter torsdagen så åkte jag hem rätt tidigt. skönt som fan att sova i sin egen säng!

så vare lördag. eric är påväg hem från leksand, så ska träffa han sen. vi ska chilla heeeela kvällen och natten, fyfan va skönt de ska bli. kolla kvällens EM kvartsfinal ska vi också göra, Holland-Ryssland, den matchen vi egentligen skulle ha spelat om vi inte åkt ur i gruppen pga av ryssland, täääääärt!!1 men så är det. fett me godis + en pizza så är lördags kvällen kirrad, nice :)

nu ska jag chilla ett tag- kollar just nu på Kodjos värld på thevoice, störd kille?

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0