matchdag

okey sverige, ikväll gäller det! fan alltså, alla tror ju att det blir en säker seger till oss, men jag är mer tveksam.
som tur är behövs bara oavgjort. aja, ca 2 timmar kvar till kick off. hjälp

idag kom mandy över och fikade lite med mig :) trevligt med lite sällskap, särskilt hennes sällskap! saknat na en hel del de senaste månaderna. fick ett armband och ett par örhängen av hennes också, thanks darling! om ni undrar varför, så är det för att jag fyller år imorn! 19 juni is my day, förväntar mig massa grattis av er. hihi
men så är det ju så att jag inte kommer att vara hemma på min födelsedag, till en dels besvikelse.
måste erkänna att de känns lite konstigt att inte träffa sin familj på sin födelsedag, men vi har kommit överens om att fira mig på fredag istället då släkten kommer också. fyller ju bara 17 så spelar egentligen inte så stor roll faktiskt.

ska iallafall iväg till västerås imorn och vara i Josh's hus och festa med massa folk! ska bli sjukt kul, och dom har lovat mig en stor tårta. yey! alla sover över där också, så imorn blir det dåligt med uppdatering i bloggen. men det är ni väl vana vid, tyvärr..

nu ska jag snart kolla på Sex and the city maratonet som börjar 19.00 på 3an, sen blire match! TAGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0