lördag+söndag

hejhej

igår var jag till uppsala med dannis! det blev inget stockholm, så vi tog tåget till Uppsala istället. men det gick lika bra det, massa shopping där med ju. faktiskt första gången jag åkte dit för att shoppa, positivt överraskad! iallafall, så hade vi nog shoppat upp alla pengar vid 13. hih as nice. så vart lite stuff som fick följa med mig hem.

sen hämtade eric oss där, tack för det älskling :) annars hade vi fått vänta i flera timmar på tåget i värmen..

när vi kom hem var det bara att käka, duscha och fixa sig inför kvällen. fest hos josh var det, riktigt trevligt! :) började spåra ur lite när folk började att klä av sig, haha men det var värt iallafall! sen drog jag hem till eric och sov vid 1.

idag då, vaknade vid 10. fick sms om att komma och "sola lite med grabbarma i månsan", så de gjorde jag. det var nice, förutom att man blev i kastad och att det typ va minusgrader i vattnet.. men men, det får man väl tåla!

sen stressssssa hem och duscha, byta om osv sen ner på stan och kolla studentbalen. gud va fina alla va! lite avundsjuk faktiskt, 2 år kvar tills vi går där. sjukt..

nu kollar jag bara på tv och äter godis. :) eric kommer väl om ett tag också! så, vi höres ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0