helgen!

tjennare :)

så var det söndag igen. brukar verkligen inte gilla söndagar eftersom att det är skola dagen efter, men nu är det ju sommarlov så problemet är ur världen!

Sammanfattning av helgen:
i fredags var jag bara hemma med min bror och Eric. vi käkade lite gott och kollade på fotboll och film. skönt att bara vara hemma en fredag faktiskt. annars hände väl inte så mycket den dagen.

i lördags, eller igår, så var jag på 40års fest i Ransta. japp, min morbror har fyllt 40 och det är klart man måste med och fira honom då. träffade massa släktingar jag inte visste fanns osv. men jag och mackan hängde mest vid tvn, kolla Sverige-Spanien. (synd där förresten, riktigt synd att jag hade sagt 2-1 utan att tippa på det. tärt).  men iallafall, så tröttnade jag väl rätt fort och åkte med mammas kusiner hem. mamma o pappa ville inte hem så tidigt så fick tigga skjuts :) kom hem iallafall, och chillade vid tvn. sen kom eric vid halv 12 och så sov vi :)

idag har jag vart med linn, vi har bakat och lirat kubb mot brursan och hans kompis. vi var ju grymma och vann båda gångerna, självklart! nu ska jag snart ner till city och käka pizza och skvallra lite med danny D och linn, ska bli nice :) även fast jag nyss åt middag hemma, hih en pizza går väl alltid ner (eller aa, en halv barnpizza då!).
efter de ska jag tydligen ut till Heby med eric och kolla fredriks nyrustade hus. kolla film ska vi också göra där, sen hem och sova. så ser min kväll ut, så ni vet!

nu ska jag fixa iordning mig lite, eller a byta om och så. sen dra iväg, see ya. PUSS

Kommentarer
Postat av: olle

Hemma en fredag ärdu väl alltid?

2008-06-19 @ 02:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0