depressed, eller ah

wie

jag är sjuk, helt otroligt. skulle kunna dö av uttråkning just nu.. asså hur stor är chansen att bli sjuk lagom till nåt man har väntat på i över 2 månader? har inte vart sjuk på hur länge som helst, men klart de ska komma nu. perfekt
om ni inte har fattat de än, inge P&L för mig iår.....

såå, tisdag onsdag och torsdag har jag bara suttit i soffan och kollat på tv/film, sovit och sovit lite till medans alla mina vänner är i borlänge och har the time of their lives liksom. det här s u g e r.

nej, nu räcker de. får hitta på nåt annat kul för pengarna, en shoppingtur till stockholm snart piggar väl alltid upp! :) ska även köpa en ny mobil så ska åka och kolla i helgen om jag hittar nån, - om jag är pigg dvs. men det är jag nog, känner mig lite bättre idag iallafall.

jahapp, va har jag mer att säga.. far&bror åker på fotbollscup i Sandviken i helgen så är ensam hemma med mor min. blir väl tyst som fan antar jag, när inte mackan är hemma menar jag. hah:)

aja, nu ska jag kolla om de är nå bra på tv igen. såg nyss sällskapsresan för 100e gången. liiite för bra film, hahaha dör av den :D

herrååå!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0