23e juni

hejhejhejhejhej!1

vaknade vid 11.20 idag av att dannis ringde mig. va heeelt borta då, haha. men de va iallafall massa strul med vårat tält som nåra västeråsare skulle ta med till PL idag och sätta upp åt oss så att vi skulle få en bra plats.. fan va krångligt allt blev, och jag orkar verkligen inte berätta allt, men nu blir det iallafall så att dannis och linn får åka upp imorn och fixa det där. jag och jojjo kommer efter på onsdag kväll, ska bli fett kul hihi :) frågan e bara om man pallar "sova" 4 nätter i tält? jag som hatar att tälta..

anyways, idag har jag vart ner på stan en sväng med mor & far. dom har ju båda semester nu, så passade på att umgås lite med dom eftersom att jag ska bort resten av veckan. åkte hem till amanda vid 14 och firade henne lite, hon fick present, jag fick fika. haha ;) men det va iallafall mysigt, satt ute på hennes inglasade altan och chillade medans det regnade utanför.

sen åkte jag hem vid 17, och käkade lite. nu ska jag snart cykla iväg till eric och kolla på film och sova.
mår sådär idag, ont i huvudet och mår illa. så det blir till att sova tidigt och sova bort de.

nej nu ska jag snart åka, så vi hörs imoooooorn

2 days to go


Kommentarer
Postat av: Jag

jaså, du bloggar också :P

2008-06-24 @ 02:42:12
URL: http://sofilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0