W760i

hey

igår chillade jag och dannis hemma hos mig. vi käkade thai, chips och dip, godis m.m och kollade på två filmer. riktigt skönt att bara vara hemma faktiskt. sen åkte dannis hem med 01.10 bussen så jag lyssnade lite på musik och kollade runt på datan ett tag innan jag gick och la mig. vid halv 4 ringer eric och väcker mig och sen kom han och sov här :)
gick inte upp förrens halv 2 idag, så har inte vart uppe så länge än. vet inte riktigt vad som händer idag, blir kanske en skräckis hos eric bara. de skulle vara nice!

frågan är vad som händer i veckan alltså. dannis och tjejerna i norrby åker ju till danmark på träningsläger, och eric till gotland med sina kompisar. lämna mig ni bara :) nej då jag klarar mig, hoppas på bra väder så äre kirrat

ska försöka få med mig pappa till västerås någon dag och köpa ny mobil. har inte riktigt bestämt mig vilken jag ska ha än men de lutar mot en sony ericsson W760i. verkar dock inte som att den har kommit ut i affärerna i färgen röd än, så får nog vänta ett tag till tyvärr. så sjukt trött på min slitna nu, haha'



Kommentarer
Postat av: M

den är snygg :)

2008-07-06 @ 16:11:56
URL: http://mandymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0