vecka 27

jobbat heeela veckan, upp 6 på morgonen och kom hem vi 16. tärt! men nu är de över, nu ska jag bara chilla resten av sommaren. lite för nice

det är iallafall anledningen till att jag inte skrivit på en vecka ungefär, var så sjukt trött på dagarna när jag kom hem så jag gick och la mig några timmar. haha inte van vid att gå upp 6 varje dag antar jag

igår kväll var jag & dannis iväg till västerås. förfest hos joel med lite folk, sen ut i stan på power meet. va riktigt trevligt och träffade hur mycket sköningar som helst, yes. idag är jag mindre taggad, åh gud. så det blir bara film och äta lite thai med danny d och bara chilla. S k ö n t

såå, nu ska jag snart ner och möta na på sakon thai take away, vi ska också hyra film och köpa fett me godis. låter inte så dumt va

HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0