torsdag

hey hej

var till doktorn imorse och det gick bra. fick nya mediciner så nu hoppas jag att det hjälper bättre!

har inte gjort nånting annat idag, riktigt segt. kollade på jackass 2 som gick på canal+, kan man bli mer störda? jag fattar verkligen inte! skulle aldrig få för mig att göra nåt av de dom gör i filmen, HELT sjukt.
har också laddat ner step up2 så ska ta och kolla på den om ett tag tänkte jag :)

blir två tripper till stockholm nu den närmaste tiden :) på söndag åker jag pappa och mackan och kollar på hammarby - örebro på söderstadion. sjuuuukt kul. och sen på måndag åker jag tillbaks till stockholm med amanda och shoppar lite:)

nej nu ska jag chilla lite till, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0