torsdag, tråkig torsdag

jag har ont i halsen och hostar all the time. har haft såhär länge nu och de vill inte ge sig, börjar bli riktigt trött på det! iallafall, så tror mamma och pappa att de handlar om mina allergier och tror att jag måste till doktorn för att undersökas och få starkare mediciner. så idag bokade mamma tid och på torsdag ska jag till doktorn med mormor, hihi (vågar inte gå själv?). hatar doktorn. och dom kommer ju helt klart ta massa blodprover. me don't like, not at all.. menmen, blir det bättre så är jag på. orkar inte med det här längre! får ju ont i bröstet av all hosta och det gör ont i halsen bara jag pratar, sjukt ovärt.

så vad har micaela gjort idag?
jo passade på att sola lite nu när den äntligen är framme. så satt väl ute på baksidan mellan 12 och halv 16.
sen har jag väl inte gjort nåt speciellt egentligen. vi käkade pizza och satt ute på altan och mös lite hela familjen, sen nu sitter jag i soffan med brur och pappa och kollar på fotboll. norrköping - enköping svenska cupen. rätt ovärt, men verkar inte finnas något bättre att se. eller The ring går sen vid 22, har redan sett den men kan inte skada att se den en gång till när jag ändå inte har något att göra :)

tråkigt nu när både dannis och eric är borta.. saknar er vet ni!

helgens planer:
Fredag:
- sola (om vädret tillåter),
- är lite sugen på äppelpaj också så kanske skulle göra en sån om jag orkar. hihi.
- sedan kommer min morbror och hans fru och firar mig. bättre sent än aldrig eller hur är det man brukar säga? haha. så det blir lite middag och sånt där här hemma :)

Lördag:
-
vid fint väder åker nog familjen ut till sommarstugan i kärrbäck och sover där och har det lite mysigt. kanske blir ett och annat dopp i dalälven också!
- är vädret dåligt så blir det nog bio med amanda i västerås :) hoppas nääästan på dåligt väder, hah. får se hur det blir, men det skulle vara väldigt mysigt! frågan e ju vilken film isåfall och hur vi kommer hem? såg att sista bussen går 22.17 och det kan ju bli lite stressigt..

Söndag:
- släktträff (pappas sida) i tärnsjö! pappas bror som bor i Värnamo, småland och hans familj kommer upp till oss och hälsar på så då passar vi på att åka dit och träffa dom allihopa. eftersom att vi träffar dom ca 1 gång per år/ vart annat år så ska det bli riktigt kul! blir nog rätt mycket folk där:  farmor, farfar, våran familj, pappas bror, hans fru, min kusin, min kusins flickvän, pappas syster, hennes man, mina kusiner, och mina kusiners pojkvänner.
- eric kommer hem igeeeeeen :) klart jag måste träffa honom då. blir säkert en film eller två! längtar redan <3

så här långa inlägg brukar de inte bli, men kände att jag är skyldig er det. super dålig på att uppdatera jag vet, men orkar aldrig sätta på datorn nu för tiden. vet att jag har sagt det tidigare men, jag ska bättra mig!!1


Kommentarer
Postat av: amanda

det går väl senare bussar på lördagar har jag för mig?

2008-07-10 @ 21:47:01
URL: http://mandymandy.blogg.se/
Postat av: jonna

söt kissen

2008-07-11 @ 14:34:36
URL: http://jonnnaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0