sola & bada

hallllååå'

idag har jag chillat med dannis. vi solade lite här hemma och sen gick vi över till larsson och badade i hans pool, liiite för chill! :D skpligt avundsjuk över den alltså, skulle inte va helt fel att ha en egen i trädgården..

sen blev det molnigt (som vanligt) så vi gick in. eller jag gick in, dannis cyklade hem. hon skulle äta och fixa iordning sig sen kommer hon tillbaka och vi ska över till larsson igen för lite chillfest. kan nog bli trevligt faktiskt. dags att det händer nåt nu tycker jag!

har även hört att det är två fester på fredag som man inte vill missa, hur löser vi detta? :)

ajaa, nu ska jag käka sen iväg så see ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0