sol = glad micaela

idag vaknade jag till strålande sol och klarblå himmel, underbart!
först cyklade jag och brur ner till verona och käkade lunch en snabbis, sen cyklade han vidare till en kompis och jag cyklade hem igen. satte mig i solen och chillade med musik och så, sen smsa amanda och vi bestämde att vi skulle ta en promenad upp till månsan och köpa glass. välli mysigt i det fina vädret :)
när vi kom tillbaka blev de en omgång 500, jag förlora som vanligt. hih

nu sitter jag bara hemma i soffan och tar det lugnt. ska kolla på film med eric sen, och såklart ska jag se SATC 23 men efter det blir det sovning. ska ju upp halv 8 imorn och iväg till doktorn, hata..

bloggar imorn när jag kommit hem från sjukhuset, hejjhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0