måndaag;

hejsan

vaknade av att mobilen ringde imorse 06.21. eric va hemma i sala igen, äntligen :) så han kom över i typ 20 min innan han åkte vidare till jobbet. jag somnade om och sov några timmar till, han va en aning avundsjuk över de hihi!

gick upp vid halv 12 idag, ska försöka gå upp tidigare och tidigare för vaje dag men det är inte så lätt. jag sover ju verkligen bort hela sommarlovet och det suger ju. imorn blire 11, japp.
iallafall så åkte jag iväg till lärkan och solade en snabbis, eftersom att det är omöjligt att få lite färg naturligt i det här landet när det bara är molnigt heeela dagarna. men jag klagar inte så jävla mycket ändå, vet ju att jag kommer få sol och värme så det räcker och blir över sen på kreta :D inte så jätte långt kvar nu, lite mer än en månad skulle jag tro.

när jag kom hem duschade jag och fixade iordning mig lite. sen bakade jag en banan sockerkaka bara för att jag är så snäll mot min mor :) nej, men vi hade inge fikabröd hemma och farmor&farfar + farbror med fru kommer över på fika senare så jag ställde upp och bakade. kommer bli riktigt jävla god, jag svär! frågan är om jag ens kommer att få smaka den? haha, ska umgås med eric idag så får se om det är något kvar när jag kommer hem. hoppas jag verkligen

vad mer.. jo var ju i kärrbäck igår med släkten och chillade lite. jag körde såklart dit och hem, gick riktigt bra faktiskt.
vi spelade kubb och jag var med i det vinnande laget i båda matcherna, säger väl allt eller hur?;)
sen när vi skulle spela crocket gick det sämre, haha tänker inte gå in på det nå mer!

jag har verkligen inga planer för den här veckan, känns tråkigt. hoppas att det dyker upp nåt kul

nu ska jag kila, heeeeeeerrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0